söndag 7 juni 2009

Svin kallt!!!!

Nu börjar man ju ändå komma några dagar in i juni och det borde vara sommar,men igår var det jag som borde ha plockat fram dunjackan när vi begav oss in till stan för att gå och äta lite god mat i sällskap av maken och Carro,det var ju helt galet kallt ute och jag borde både haft den varma jackan,lång kalsonger och raggsocker på mig istället pressade vi ihop oss med allt annat folk vid närmaste infravärme för att sen gå iväg till nästa mat ställe och frysa lite till.
Men vi hade trevligt igår iallafall och god mat och dryck fick vi oss och vi kände oss mer än nöjda när vi begav oss hem strax innan midnatt och gissa hur nöjd jag var över att få krypa ner under mitt duntäcke och bara känna hur värmen började sprida sig i kroppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar