torsdag 4 juni 2009

Panik!!!!!!

Nu närmar sig mina sista dagar i ungdomen med stormsteg och jag ska kliva in i en ny värld,kanske en mognare värld,är det nu man verkligen måste visa för samhället att man faktiskt är vuxen,att det inte är okej att ta sig ett glas för mycket så man blir så ostadig på benen att man knappt tar sig hem...undrar verkligen hur jag ska passa in i denna mogna vuxen värld eller är det helt enkelt så att det faktiskt är okej och vara totalt oansvarig och helt egoistisk och bara tänka på sig själv nån gång då och då?

Jag har inte bara Panik inför 30 års åldern,det ska nämligen anordnas en fest något jag egentligen inte alls var sugen på fast nu i slutändan så blir det med säkerhet en kanon fest med en massa underbara människor som jag älskar.
Det värsta är att min barnvakt dragit sig ur och nu står jag här med min killar som jag inte har nånstans att göra av,men på nåt sätt ska det lösa sig.

Det bästa av allt nu när jag fyller 30,det är att jag för första gången vet vad jag vill här i livet nu har jag äntligen bestämt mig så den 3 augusti ska jag börja mina studier för att bli konditor,det ska bli så jäkla roligt!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar