söndag 28 juni 2009

Semester!!!!

Så var det äntligen dags för en liten uppdatering innan jag drar på semester för imorgon är det dags.....

Midsommarhelgen var mer än lugn,det vildaste vi gjorde var att åka till Gröna lund det var riktigt roligt,min syster Malin och hennes pojk Markus var också med och vi hade en riktig mysdag med en massa roliga åk.

Chris ville redan förra året åka kvasten men jag tyckte att han var förliten för den trots att han har längden inne,i år tyckte han verkligen att han skulle få åka den han var ju trots allt 1 år äldre än förra året men jag kände mig väldigt kluven vill ju inte skrämma livet ur min älskade son men efter en stunds övertalning från hans sida så gav jag med mig och efter en stunds köande så var det dags för hans första berg och dal bana, den börjar ju med att åka upp en ganska bra bit över marken och redan då ångrade jag att jag lät mig övertalas,grabben var kritvit i ansiktet och då hade den knappt startat,aldrig känt sån ångest och blekare blev han när den började åka ner för, vilken jäkla mamma jag är som utsätter mitt älskade barn för det här,hur tänkte jag egentligen?

Han stirrade bara rakt fram och när åket äntligen var över såg jag fortfarande skräcken i hans ögon,han stirrar fortfarande rakt fram och säger : shit vad ballt!!!!

Då släppte en tung sten från mitt hjärta och vi åkte 7 gånger till.
I fredags slutade jag mitt arbete på Vägverket och det känns så otroligt bra att komma därifrån,visst kommer jag sakna vissa men andra inte och dom jag vill ha kontakt med kommer jag fortsätta ha kontakt med så nu nalkas en underbar semester,börjar med att åka till Motala imorgon för att stanna där i en vecka så nu ska jag utan stress hinna träffa alla som jag vill träffa.
Efter en vecka i Motala ska vi möta upp Örjan för att sedan åka vidare till svärfar Ullared kommer stanna där i 2 veckor och bara ha det alldeles underbart,förhoppningsvis kommer det en massa mysiga vänner ner och hälsar på där också!
Nu vet jag inte när jag uppdaterar nästa gång men ni ska veta att jag kommer njuta av min semester som jag aldrig njutit av den förut för just nu njuter jag av livet!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar