torsdag 11 juni 2009

Skolavslutning!


Idag hade Chris sin första skolavslutning,känslig som man är så kan man inte låta bli att fälla några tårar,Chris klass skulle sjunga "Zlatan" och min son placerad med mikrofonen framför sig sjöng för kung och fosterland,det var bara han som hördes nästan och det fick jag ju höra från några andra föräldrar också,skrattade så jag tjöt...han var bara helt fantastiskt underbar mamma lilla stjärna!

Därefter var det ett litet avsked i klassrummet och sedan tårtkalas,men duktig som jag är så åt jag inget.


Kämpar på som fasiken med vikten men tyvärr så når jag inte mitt mål till imorgon men det känns helt okej ändå,hoppas på att gå ner 0.5 kg till imorgon för då har jag iallafall gått ner 17 kg sen får jag kämpa vidare ett par veckor till för de sista 5 envisa kilona.

Fast nu är första gången på länge som jag börjar känna mig smal och det känns skönt även om jag är långt ifrån smal!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar