tisdag 16 juni 2009

PERUKFEST!!!!

Dagen då min fest skulle hållas, lördagen den 13e juni blev en rätt stressig dag,veckan hade var grymt stressig så det fanns ingen tid för att åka och handla det som behövdes till festen utan det fick bli till att göra det på morgonen samma dag,Tessan och jag skulle börja med öb där vi skulle handla dukar och servetter och ljus bl.a när vi kommer dit då har öb stängt igen så vi blev tvungna att ta oss till ett annat öb,efter många felkörningar så kom vi iallafall rätt och på vägen dit hittade vi även en willys så vi passade på att handla allt i mat väg där också.

Efter vi fått allt handlat som vi skulle ha så insåg vi att vi började bli riktigt hungriga så vi bestämde att vi skulle äta nåt innan vi åkte vidare,snabbast är bäst tänkte vi och köpte 2 korvar var som inte alls var särskilt goda,det smakade som att dom legat i 2 dagar i korvspat men men är man hungrig så är man,sen stressade vi iväg för för att åka till tessans mat för att göra iordning maten på vägen hem i bilen började min mage att bubbla,det kändes inte allt bra,det började trycka på och jag kände att jag väldigt snart skulle behöva en toa,men jag har ingen i bilen och jag satt fast i köer....bara att knipa,ska inte ge er mer detaljer en så men jag fick stå upp och köra hem för att kunna knipa, väl hemma blev jag riktigt sjuk och började kräkas,det sprutade i båda ändarna.....är jag magsjuk eller är det helt enkelt den äckliga korven som gjort mig sjuk undrade jag,skulle jag bli tvungen att ställa in festen eller skulle de få festa utan mig?

Efter 2 timmar kände jag mig mycket bättre men vi var grymt försenade med maten,bara en timme innan festen skulle börja,var vi i fest lokalen för att duka, göra bål,fixa maten herre jävlar vad stressigt det blev men sånt löser sig ju alltid.

Därefter blev det en lyckad fest med en massa härliga vänner som hade letat fram de snyggaste perukerna mat och dryck och självklart Majonäs!

Jag med min fina peruk!

Fredrik,Roger och Kicki


Ida och Petteri



Jonte och Emelie

Lillasyster marielle


Storasyster Malin tillsammans med Kicki mc fluff


Majonäs stod för underhållningen på scenen


Min otroligt snygga Mamma!



Carro borde verkligen färga håret svart,vilken jäkla pingla!

Jag och mina underbara systrar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar