torsdag 26 mars 2009

Vab!

Lilla Colin har varit jätte sjuk dom här dagarna,han har haft 40 graders feber och varit jätte hostig så idag fick örjan åka iväg med honom till doktorn och det visade sig att han hade dubbelsidig öroninflammation så nu har han fått pencillin så jag hoppas att han snart är bättre.

Själv har jag jobbat idag men det har varit en riktigt lugn dag idag,jag hade tid till bettfysologen vid 10 tiden för att göra avtryck på tänderna så jag kan få en bettskena till mina käkoperation,det är ju så grymt äckligt med den där deg liknande blå smörjan som dom pressar på tänderna och jag som har ganska bra kräkreflexer hade god lust att kräkas rakt ut,men jag överlevde men inte utan några tårar,men nu är det iallafall gjort och jag ser framemot operationen.

Imorgon ska jag vara hemma med colin,det ska bli riktigt skönt,vi ska sova och mysa hela dan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar