tisdag 31 mars 2009

inte världens bästa dag,men jag överlevde!

Idag var en små tuff dag,bröjade med reumatiska smärtor i knät (den värsta leden) sen hade jag det riktigt tufft med Colin på morgonen han ville inte alls gå till dagis efter att ha varit hemma och varit sjuk,men efter mycket om och men så lyckades jag halta ner till dagis och lämna chris i skolan,Colin var helt knäckt och helt hysterisk,har aldrigt sett honom så sårbar förut,kändes så hemskt att lämna honom så även om jag vet att det går över.

Sen fick jag ta hand om mig själv lite,lade mig i ett bubbelbad för att få värme och lite blodcirkulation i knät och stoppade i mig lite piller och gjorde lite övningar och det gjorde susen,den värsta smärtan är iallafall borta och jag kan gå skapligt utan att jag skriker rakt ut,nu är det bara att hoppas att det håller i sig.

Hade en skön seger ,vilket jag inte vågade hoppas på med mina förutsättningar,men som vanligt när man inte är i skick så går det rätt bra.
På torsdag är det final och på lördag är det KM i Helsingfors,är lite orolig hur det ska gå med händer fingrar och knän,men det reder sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar