måndag 30 mars 2009

lång dag!

I lördags var det lite fest hos Tessan,det blev en del drinkar ocg lite sång samt lite guitar hero och trummor,det var roligt men jag jag upptäckte att faktiskt inte har nån taktkänsla alls,men det var nog ingen större förvåning över det, kom hem vid halv fyra (sommartid) och skulle upp redan vid sju det kändes grymt jobbigt,tog mig en morgon promenad med Hedda sen var det dags för en heldag med bowling.
Första matchen var mot Wictoria en match som vi verkliigen borde vunnit,men istället förlorade vi rejält 4-1,4-1,5-0 och slutligen en upphämtning med 0-5 så matchen slutade 13-7,riktigt trist,en match som jag helst ville glömma!

Sen intog vi en lunch diskuterade våran framtid lite,vi har riktigt ont om folk och det är på håret att vi kommer klara det,jag känner mig tveksam till om det kommer gå att få ihop folk till alla matcher,det är riktigt trist att det är som det är.

Sen begav vi oss till Åkeshov för att möta Mistral och även den matchen började riktigt tungt 4-1,4-1,0-5 och slutligen 2-3,det var nära att vi lyckades vända hela matchen och vinna,det var ruskigt spännande och vi var glada att vi åtminstone spelade oavgjort.

När jag kom hem tog jag mig en dusch sen var det tvättstugedags(BLÄ) sen föreslog jag att vi skulle gå på bio,mamma,Gert Malin och jag så jag bokade biljetter till Män som hatar kvinnor,har inte läst boken men var väldigt nyfiken på filmen jag och Malin tyckte den var jättebra,medans mamma och Gert inte tyckte om den men jag tror det var för att dom satt och somnade,Gert t.o.m började snarka högt och ljudligt då hamnade jag i nåt slags skrattanfall och skrattade i 15 minuter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar