lördag 28 mars 2009

Smörgåstårtan!




Igår blev det inte alls nån sovmorgon och mys med Colin hela dagen,utan jag vaknade av att dom borrade klockan 07.15 usch vad trött och grinig man blir,det är nämligen så att dom håller på med stambyten i huset och det låter rent utsagt förjävligt när dom håller på, dessutom så är dom här och jobbar också,just nu har jag 2 hål i taket i hallen och ser rakt in till grannens toalett.
Istället så packade jag och colin med oss lite grejjer och åkte till min mamma och återvände hem när dom borrat färdigt.

Sen var det dags för att göra en smörgåstårta,jag hade lite skagenröra över sen förra tårtan jag gjorde så då blev det till att göra en till,det är ju så gott, fick hjälp av Carro och äta upp den plus att Tessan som även fyllde år igår fick med sig en rejälbit,men trots det så blev halva tårtan över,så idag blev det smörgåstårta till både frukost och lunch!

Chris hade verkligen längtat efter den här fredagen då det var lets dance final och han hejjade på magnus ut i tå spetsarna.
Själv tyckte jag att Bagge var helt outstanding igår och hennes sista dans fick mina ögon att tåras det var så vackert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar