tisdag 24 februari 2009

Huvudvärk!

Har varit riktigt usel på att skriva nu på sistone och jag blir nog tvungen att skylla det på min huvudvärk jag lider av,har plågats av huvudvärk i fyra veckor nu och det vill inte bli bättre,men på torsdag ska jag göra en ct (skallröntgen) då kanske man kan få reda på om det finns nåt innehåll i skallen överhuvudtaget.

Idag har jag varit hos en käkkirurg på sös efter en väntan på ca 9 månader då jag har väldiga problem med käklederna p.g.a min reumatism,och det a är säkert en bidragande orsak till huvudvärken,iallafall så var det rätt akut att få komma dit då mina tänder håller på att falla samman,en tand gick sönder i somras och jag skulle behöva dra ut några visdomtänder men det går inte så lätt att gå till tandläkaren då jag inte kan gapa mer än 20mm.
Men nu har jag fått en operationstid till att operera käkarna samtidigt som dom drar ut mina tänder,vilket jag är riktigt tacksam för annars skulle jag få betala sövningen själv och den kostar 7500kr så nu behöver jag bara betala ut dragningen av tänderna och det kostar ca 3000 kronor och det känns helt okej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar