måndag 2 februari 2009

Cambridgekuren

Jag försöker och kämpar för att gå ner i vikt,jag började på nyårsdagen med en pulver diet som heter cambridgekuren har tidigare gått ner närmare 30kg med hjälp av CK och efter ett några onyttiga år så har jag sakt men säkert gått upp en del igen dock inte allt,så nu bestämde jag mig för att det var dags igen,men det är grymt svårt och frustrerande att inte stoppa nåt annat i munnen än dessa tre shakes som jag äter,fuskar nästan alltid med nåt litet varje dag,min man Örjan står just nu i köket och gör korvstroganoff så jag kunde inte undvika att sno åt mig nån lökbit och några korvbitar.

Jag har efter dom här 4 veckorna och några dagar gått ner 9kg men tänkte faktiskt satsa på att gå ner sammanlagt 20kg iallafall till min 30 årsdag (dagen jag helst vill glömma).
kanske lägger in lite för och efter bilder sen,men det får bli vid -10kg och kanske vid - 15 och tillslut när jag är i mål.

Har några ätardagar inbokade nästa dag är den 7e feb nu på lördag då har jag bjudit in en del folk på middag och förfest för att sen gå till bowlinghallen där min kompis Saras band ska speladet ska bli riktigt roligt.

Nästa dag bli den 19-20 feb då har vi konferens med jobbet och har fått höra att det blir 3 rätters middagar bla så det är bara och äta och se glad ut.

den 28 feb åker vi till gotland för att bowla då blir det också lite mat,men jag ska försöka att undvika att äta så mycket kolhydrater.

I mars då lägger jag in spurten för att ta igen det jag tappar på alla ätar dagar i februari.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar