torsdag 26 februari 2009

Ensamt!

Nu sitter jag här hemma och allt är så tyst,är helt ensam idag packade familjen sina saker och tog bilen ner till Ullared och ensam kvar blev jag inte ens hunden lämna dom kvar,känns väldigt tomt och tråkigt att behöva gå och lägga sig alldeles ensam i sängen,det gör jag ju visserligen varje dag och visst hinner jag somna innan Örjan kommer och lägger sig men bara vetskapen av att man verkligen är ensam känns tomt.

Imorgon har jag styrt det så att jag ska träffa en kompis efter hon slutat och jobba så har jag bokat bord på mamas n tapas min favvo restaurang det är litet och trångt och sjukt mycket människor och obekväma stolar men så jäkla god mat,jag vet ju hur mycket folk det brukar vara så jag bokade bord ville äta vid 20.00 men det var full bokat till 21.00 så det blir en sen middag,det ska bli jätte trevligt och otroligt skönt att slippa vara ensam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar