söndag 1 februari 2009

Första inlägget!

Har aldrig tidigare ens haft en tanke på att börja blogga,visst har jag läst några bloggar ibland men inte mer än så,dessutom är jag en riktigt dålig skrivare med en usel fantasi.

Som första inlägg kanske man skulle berätta lite om sig själv,men det gör jag nog bara lite kort för annars skulle ju nån kanske tröttna på direkten.
Jag är för tillfället 29 år men 30 årsdagen närmar sig med storm steg och det känns nästan lite läskigt tycker ju inte att det var längesen jag levde loppan och var 18 år och var stammis på Harry B James,det var en härlig tid det.
Nu för tiden lever jag som en gift kvinna och har 2 underbart söta söner som är 3 och 6 år.
Jobbar sen i juni som kundtjänst handläggare på vägverket och har ett stort intresse för bowling,jag började spela redan som 11 åring.

Jag fick som 16 åring reumatism och det har styrt mitt liv en hel del men nu är det äntligen jag som har kontroll på sjukdomen tack vare min underbara nya medicin,så nu äntligen fungerar jag hyfsat som en normal person igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar